Opdag et stemningsmættet jagtspil, der ikke bliver overgået af andre i sin realistiske og smukke åbne spilverden – der jævnligt opdateres i samarbejde med fællesskabet. Fordyb dig selv i singleplayer-kampagnen eller del den ultimative jagtoplevelse med dine venner. DEN MEST REALISTISKE JAGTOPLEVELSE I EN ÅBEN VERDEN Vandr frit rundt i nøje designede miljøer, og udforsk et stort udvalg af regioner og biomer med hver deres eget plante- og dyreliv. Oplev dyrs komplekse adfærdsmønstre, dynamiske vejrforhold, hele dag- og natcyklusser, simuleret ballistik, realistisk akustik og dufte båret af vinden. DIN JAGT. DIT VALG Vælg mellem et stort udvalg af våben, ammunition og udstyr for at skabe den ultimative jagtoplevelse. Med et bredt udvalg af dyreliv inkl. præriehare, gråand, sort bjørn, elg og kronhjort skal du strategisk udvælge det rette våben til dit bytte for at spore og overrumple dyrene baseret på deres unikke adfærd og miljø. UDVIKLING GENNEM SPILLERSAMARBEJDE theHunter: Call of the Wild er fremstillet i samarbejde med spillerne og byder på et væld af betalt og gratis indhold inkl. reservater, jagtudstyr, våbenpakker og trofæhytter. Der føjes jævnligt nyt indhold og opdateringer til, så spillerne kan se frem til en spiloplevelse, der hele tiden udvikler sig. VIS RESPEKT FOR JAGTEN Hver jagt fortæller sin egen historie. Forevig dine fortællinger fra Layton Lake- og Hirschfelden-reservaterne ved at fremvise dine flotteste trofæer i din hytte, eller slap af ved ildstedet, mens du planlægger din næste jagt. BEDRE SAMMEN Oplev online multiplayer for op til otte spillere i smukke jagtreservater. Samarbejd og læg planer med dine venner, eller dyst om at nedlægge det mest imponerende trofæ. Du har adgang til alle betalte DLC-reservater, så længe ét af medlemmerne i din jagtgruppe ejer det.