METAL GEAR SOLID: Peace Walker - Master Collection Version
Den ekstreme spænding ved at infiltrere uden at blive opdaget. Metal Gear-serien, indbegrebet af "stealth action", hvor du undgår kampe og gennemfører missioner i hemmelighed. Spillet foregår 10 år efter METAL GEAR SOLID 3: Snake Eater. Midt i Den Kolde Krigs sammensværgelser mellem Øst og Vest konfronterer Snake dem, mens han leder en privat militærenhed. Dette er historien om, hvordan soldaten "Snake" bliver til "Big Boss". 【HISTORIEN】 ILLUSIONEN OM FRED VAKLER I 1964, efter at have reddet verden fra en omfattende atomkrig, får Naked Snake, en sand helt, navnet Big Boss. Men kort efter navneceremonien forsvinder han. Ti år senere leder Big Boss en uafhængig militærenhed i Colombia, hvor han får besøg af to personer fra Costa Rica, et land uden eget militær. I en verden efter Cubakrisen, og i et Mellemamerika, der er afgørende for magtbalancen mellem Øst og Vest, har Costa Rica mirakuløst bevaret freden. En mystisk væbnet gruppe er dog blevet set opføre sig mistænkeligt i hele regionen. De beder Big Boss om at efterforske og eliminere den væbnede gruppe. Han tøver dog med at efterkomme anmodningen, fordi det bånd, de har medbragt, indeholder stemmen af The Boss, som angiveligt er død. 【System】 Denne titel byder ikke kun på intense solo-infiltrationsmissioner, men også co-op med "SENYU" via online forbindelser, samt en konkurrencepræget multiplayertilstand for op til seks spillere. Offshore-faciliteten Mother Base understøtter dine missioner. De sørger for alt fra mandskabsboliger, laboratorier til udvikling af våben og udstyr samt opbevaring af erobrede, kraftige våben. Ved at udvide mandskabet vokser og udvikler Mother Base sig, hvilket tilføjer et element af simulationsspil. ---------- Screenplay Book med tekst fra spillet Metal Gear Solid: Peace Walker og Master Book med detaljer om historien og figurerne er også inkluderet i spillet. [Spillet] Metal Gear Solid: Peace Walker (HD Collection version) *Onlinespil er tilgængeligt for op til 6 spillere. [Digitalt indhold] Metal Gear Solid: Peace Walker Screenplay Book Metal Gear Solid: Peace Walker Master Book *Tilgængelig via startmenuen i spillet. ---------- 【METAL GEAR SOLID: MASTER COLLECTION Vol.1 Bonus for gemte spildata】 Hvis du har gemte spildata fra titler i METAL GEAR SOLID MASTER COLLECTION Vol.1, får du bonusgenstande, der kan bruges i spillet. ・Metal Gear Solid: Peace Walker (HD Collection version) Bonus: Uniform: GULD *Bonusindhold kan låses op ved at spille det pågældende spil. *Dette kræver, at gemte spildata for titler i METAL GEAR SOLID: MASTER COLLECTION Vol.1, der er oprettet med den samme konto, findes på den konsol, som dette spil spilles på. *Hvis du spiller dette spil først og derefter titlerne i METAL GEAR SOLID: MASTER COLLECTION Vol.1., vil du stadig modtage denne bonus.