Ball Gate Mania
Ball Gate Mania er et afslappet arkadespil med action, præcision og reflekser, hvor hver berøring kan gøre en forskel. Tryk på skærmen i det perfekte øjeblik for at slippe kuglerne, og prøv at få dem ind i boksene for at score flest point. Hver boks har en forskellig scoremultiplikator, så det er vigtigt at vælge det rigtige øjeblik til at slippe kuglerne for at opnå højere scorer. Ram boksen, og øg din score. Hvis du rammer bolden forsvinder den. Udfordringen bliver mere og mere intens, efterhånden som du forsøger at slå din egen score og opnå det bedst mulige resultat. Administrer dine kugler, se multiplikatorerne, og perfektioner din timing for at opnå sejrsrækker. Ball Gate Mania tilbyder en oplevelse, der er nem at lære, men svær at mestre, perfekt til hurtige kampe og for dem, der nyder arkadespil, refleksspil, præcisionsudfordringer, highscores og konkurrence om den bedste score. Hvor længe kan du overleve? Slip kuglerne, ram boksene, maksimer dine multiplikatorer, og prøv at opnå den højeste score i Ball Gate Mania.