CULTIC
Døden er kun begyndelsen i dette hjemsøgte, retro-inspirerede FPS-spil, hvor kreativitet og brutalitet går hånd i hånd. Kravl ud af graven og kæmp dig op gennem graderne i en forkvaklet kult med et arsenal af realistiske våben og et originalt soundtrack, der placerer dig lige i hjertet af gyseren. CULTIC blander dødbringende kamp med en fordybende overlevelsesgyser, for at skabe en voldsomt tilfredsstillende oplevelse. Inkluderer den originale kampagne, Interlude, Chapter Two-udvidelseskampagnen, alle Survival-kort og Cultmas-bonuskortet. CULTIC er lavet i stil med et klassisk skydespil, men med et moderne præg, og giver dig friheden til at gribe kampen an på din egen måde. Du kan løbe afsted med bragende våben, mens du hopper, glider og undviger for at holde dig ude af fare. Hvis du foretrækker en langsommere tilgang, kan du lægge fælder, lade fjenderne komme til dig og fange dem fra sikkerheden af dit ly. Bevæbnet med en række skydevåben og sprængstoffer fra midten af århundredet, vil du være godt rustet til at slagte alt på din vej, forudsat at du ikke bliver slagtet først. Chapter One foregår på landet, 1960'ernes Amerika, hvor du udforsker kultposter, støvede katakomber, forladte asyler og meget mere. Chapter Two tager dig med ind i de hærgede gader i New Grandewel, hvor ligene ligger spredt ud over vejene, og kultister inficerer hver en centimeter af den by, du engang beskyttede. Den spændende anden kampagne inkluderer nye våben og fjender, et nyt soundtrack og endnu mere brutalitet. CULTIC er designet til at føles som et tilbageblik på tidligere skydespil, men med mere realistisk fysik, et dybt udforskbart miljø og en fuldt 3D-spilverden. Gameplayet, lyddesignet og grafikken er alle stiliseret for at skabe et enestående, levende mareridt. FUNKTIONER - En unik blanding af et retro-boomer-skydespil med elementer af fordybende overlevelseshorror. - Brutal og kreativ kamp! Spillet belønner flere spillestile, lige fra langsom og strategisk til kaninhoppende løb-og-skud. - Et komplet arsenal af skydevåben og sprængstoffer fra midten af århundredet. - Indeholder både Chapter One- og den længere, dybere Chapter Two-kampagne, Interlude, alle Survival-kort og Cultmas-bonuskort. - Rå, sprød kunstnerisk stil, der blander 2D-sprites og voxels i en 3D-verden for at skabe en unik, gammeldags følelse. - Din udforskning vil blive belønnet med hemmeligheder og påskeæg, der lurer gennem hele spillet. - Realistisk niveaudesign, fri for flydende platforme eller umulig geometri. Derudover er der toiletter! - Survival Mode sætter dine kampfærdigheder på prøve og lader dig sætte dit præg på ranglisterne. - Flere sværhedsgrader belønner mestring af spillets mekanik.