Patrick-fans, nu sker det! Hele Bikini Bunden bliver nu jeres legeplads. Spil som showets stjerne, og før alle dine mest fjollede idéer ud i livet, og nyd så det fysikbaserede kaos, det udløser. Fra Den Knasende Krabbe til Handskeland – slå dig løs i hele SvampeBob-universet. Spring ud med en parasol (eller helt uden noget), find begravede skatte på lossepladsen, eller bliv rasende i fru Puffs raserum. Du kan bruge stort set alle de genstande, du finder – fra vand-støvsugeren til en dåse maling – og lave verdenen om til Patricks drømmelegeplads. Tag imod umulige udfordringer, som kun Patrick ville takke ja til, fra vennerne SvampeBob, Sandy Egern, hr. Krabbe og ... Plankton. Eller prøv at lave ingenting i længere tid end nogen andre kunne forestille sig. Det er din verden, hvor du kan være så Patrick-agtig som overhovedet muligt. Træd ind i en af Bikini Bundens mest gådefulde sind, glem alle regler, og få den sjoveste, mest uforudsigelige oplevelse nogensinde!