Halloween: The Game
Forudbestillingsindhold omfatter: Eksklusivt Phantom Michael Myers-skin Det er Halloween-aften i 1978, de intetanende familier i den stille forstadsby Haddonfield forbereder sig til jul, og ondskaben har fundet hjem igen. Bliv ondskaben selv som Michael Myers, eller red dine naboer som Haddonfields helt i Halloween, det ultimative asymmetriske gyser-sandboxspil. Som Michael bærer spillerne masken, bliver til Boogeyman og forfølger ubarmhjertigt de uskyldige beboere som en besat. Ved at bruge et mareridtsagtigt udvalg af evner udnytter Michael skyggerne og sniger sig frem for at tilfredsstille sin blodtørst. Det betyder ikke, at Haddonfield overgiver sig uden kamp. Skræmte byboere vil ringe til de lokale myndigheder og endda slå igen, når de bliver truet, hvilket motiverer Michael til at undgå at blive opdaget. Og for første gang nogensinde vil fans af den originale film have mulighed for at opleve de skræmmende begivenheder omkring "The Night He Came Home" gennem Michael Myers øjne i en singleplayer-historie. Som Haddonfields helt er det din opgave at advare beboerne i Haddonfield om den forestående ondskab og hjælpe dem med at flygte, før de bliver ofre for Michaels konstante jagt. I dynamiske og skiftende 1v4 asymmetriske multiplayer-kampe skal heltespillere bevæbne sig med alle mulige ting, våben og viden for at bekæmpe en uforudsigelig og udødelig fjende. Hvis du overbeviser byens borgere og kontakter politiet, vil det føre til stadig mere effektive og grundige patruljer i nabolaget. For at udligne oddsene kan du kommandere og udstyre NPC'er med våben for at overliste eller endda overmande The Shape, hvilket giver værdifulde muligheder for at flygte. Dette opslugende gyser-sandkassespil er drevet af Unreal Engine 5 for at levere engagerende og dynamiske gameplay-systemer, livagtige NPC'er, uforglemmeligt realistisk grafik, belysning i biografkvalitet og skræmmende oplevelser for dig og dine venner. En asymmetrisk gyser kommer hjem i Halloween.