Skull and Bones Deluxe Edition
Deluxe Edition indeholder: - Grundspillet - Et Legendary Kingpin Boost*, der låser op for tre fuldt udstyrede skibe og en gavmild pakke fuld af vigtige materialer og ressourcer til at kickstarte din slutspilsrejse *Når du aktiverer Legendary Kingpin Boost, som er inkluderet i belønningerne, vil den permanent erstatte ethvert aktivt Kingpin Boost på din konto. Legendary Kingpin Boost kan kun aktiveres én gang pr. konto.