Dead Cells
I Dead Cells skal du styre et mislykket alkymi-eksperiment, og du skal forsøge at finde ud af, hvad der sker på et slot, der hele tiden ændrer sig, og en ø, der tilsyneladende er forbandet. Hård, men retfærdig kamp, responsive styrefunktioner, udfordrende fjender og selvfølgelig nødpanikrulning, der kan hjælpe dig ud af problemer, giver et krævende, ikke-fornuftsbaseret og forløsende actionspil. Oplev et Roguevania, der mikser en sammenhængende verden, veje, der forgrener sig, og oplåselige evner med den konstante adrenalinfremkaldende trussel om evig død. Ingen checkpoints. Enten overvinder du den endelige boss i ét forsøg, eller du må prøve igen. Du beholder dog noget af dit fremskridt efterfølgende: nye veje, du har oplåst, adgang til nye baner, mutationer, evner og våben. Nu vi taler om våben, så har Dead Cells en overfold af måder, du kan nedkæmpe dine fjender på. Et stort udvalg af sværd, buer og selvfølgelig forbandelser, men også piske, granater og kanontårne, hver med et unikt twist. Plus mutationer og skriftruller giver dig mulighed for at opbygge og tilpasse din karakter på forskellig måde for hvert eneste spil. I sidste ende er det dog DINE evner som spiller, der tæller mest! Roguelites handler om konstant at blive bedre, indtil dét, der før var en uoverstigelig forhindring, bliver ren barnemad. Tålmodighed, du bliver bedre ... efterhånden. Indhold: RogueVania: Den fremadskridende udforskning af en sammenhængende verden, der kan genspilles som et rogue-lite, og den adrenalinfremkaldende trussel om evig død. Souls-lite-handling i 2D: Hård, men retfærdig kamp, den ikoniske rulning, mere end 90 våben og forbandelser med et unik gameplay ... Den nådesløse kamp uden nogen form for sikkerhedsnet er med til at få adrenalinet til at pumpe under hvert eneste forsøg. Ikkelineær progression: Kloakker, benhuse eller befæstningsvolde? Når du har oplåst særlige permanente egenskaber, får du adgang til nye veje til at nå dit mål. Vælg den vej, der passer dit nuværende niveau, din spillestil eller bare dit humør. Udforskning: Hemmelige rum, skjulte passager, charmerende landskaber. Brug et øjeblik på at gå gennem tårnene og indånd den friske havluft ...