Cricket 24: The Official Game Of The Ashes
Cricket 24 er kulminationen på et årtis udvikling af cricketvideospil og involverer teams fra hele verden. Spillerne får mulighed for at spille mod store cricketnationer som Australien og England i den officielle Ashes-turnering, West Indies, New Zealand, Irland med flere, samt for første gang nogensinde, de professionelle indiske T20-hold, alt sammen på over 50 detaljerige, officielle stadioner. Cricket 24 er den mest fuldendte cricket-videospilsimulering til dato. Cricket 24: Det mest realistiske cricket-videospil er under udvikling! - The Ashes: Cricket 24 vil indeholde den største rivalisering i cricket, The Ashes. Detaljerede cutscenes lader spilleren fordybe sig i handlingen, mens Ashes-turneringen skrider frem. Føl dig som en del af holdet med pressekonferencer og holdtræninger. Unikke kommentarer gør det muligt at fordybe sig fuldstændigt i Ashes. Oplev The Ashes som en individuel spiller, eller som Australien eller England. - Officielle licenser: over 300 spillere med fuld fotogrammetri. Store cricketnationer, herunder Australien, England, Vestindien, New Zealand og Irland med flere. De største turneringer, herunder The Ashes, KFC BBL og Weber WBBL, The Hundred, Caribbean Premier League samt en række professionelle indiske T20-hold, sammen med mere end 50 meget detaljerede officielle stadioner. - Karrieretilstand: Følg din spillers rejse fra amatørcricket til den internationale scene, udvikl dine færdigheder og få din fanskare til at vokse, mens du finpudser dit talent for at blive den næste store cricketstjerne. Cricket 24 giver spilleren mere kontrol over sin egen skæbne, så man hurtigere kan blive en helt, fokusere på testholdet eller forsøge at balancere begge dele på sin rejse mod stjernestatus inden for cricketsporten. - Helt ny fielding: en fuldstændig overhaling af fielding-systemet for at give den mest realistiske og responsive fielding-styring, der nogensinde er set i et cricket-videospil.