The Crew Motorfest
Velkommen til Motorfest! Denne helårsfestival giver dig de bedste oplevelser, som bilkulturen kan tilbyde. UDFORSK EN LEVENDE ÅBEN VERDEN PÅ HAWAII The Crew Motorfest har slået sig ned på et af de mest bjergtagende steder i verden: øen O'ahu, Hawaii. Kør vilde gaderacerløb gennem den travle by, Honolulu, test dine off-road-evner på kanten af en vulkan, eller lær at mestre den perfekte kurve på banerne. DU KAN FEJRE ALLE FACETTER AF BILKULTUREN Nyd en lang række spændende kørselsaktiviteter, og vælg, hvordan du får det sjovt med dine biler! Opdag playlisterne, og dyk ned i tematiske kampagner, hvor du kan lade dig opsluge af de mest spændende bilkulturuniverser, inklusive amerikanske muskelbiler, japanske gaderæs og fortidens legendariske maskiner! SAML DE MEST LEGENDARISKE BILER Konkurrér i intense bilracerløb, vis din helt egen stil, få de mest ikoniske biler og meget mere! Hvis du kan mestre alle køreudfordringerne, kan du fylde din samling med de mest legendariske køretøjer nogensinde.