Pool Ricochet
Pool Ricochet er et puslespil og billardspil, der kombinerer præcision, strategi og fysik i hurtige og vanedannende udfordringer. Sigt dit skud, beregn vinkler, og brug rikocheter til at ødelægge alle de hvide mål med blot ét skud. Brug forhindringer til at skabe smarte baner, ram flere mål i rækkefølge, og gennemfør hvert niveau med færrest mulige forsøg. Hvert niveau præsenterer en ny billardudfordring, der kræver ræsonnement, præcis sigtning og mestring af vinkler. Jo længere du kommer videre, jo mere komplekse bliver forhindringerne, og jo mere kreative skal dine skud være. Hvis du nyder poolspil, billard, boldspil, fysikudfordringer, sigtespil og banegåder, tilbyder Pool Ricochet en oplevelse, der er nem at lære, men svær at mestre. Forbered dit skud, find den perfekte vinkel, og få bolden til at rikochetere hen over skærmen. Kan du ødelægge alle målene i et enkelt skud?