Ascend to ZERO
[Spiloversigt] Ascend to ZERO er en tidsmanipulerende roguelike, hvor du har evnen til at styre tiden og kæmpe dig vej til toppen. Spil som unikke avatarer, før mægtige våben og genstande, og oplev tempofyldt fremgang, mens dit "build" udvikler sig for hver gennemspilning. [Historie] I år 22XX byggede menneskeheden et enormt underjordisk tidslaboratorium for at mestre tidsrejser. Men da portalen til fremtiden endelig åbnede, var det ikke håb, der mødte dem – kun fortvivlelse. En legion af uidentificerede mekaniske monstre strømmede gennem portalen og lagde civilisationen øde. For at forhindre den forestående apokalypse skabte menneskeheden "Chrono Child" – det eneste væsen, der er i stand til at rejse tilbage gennem tiden. Den mekaniske legion overfaldt laboratoriet på dagen for hendes opvågning – som om de havde forudset hendes fødsel. I et desperat forsøg kastede laboratoriets direktør "Chrono Child" ind i en tidslomme for at redde hende fra de invaderende maskiner. Nu er hun strandet i en ruineret fremtid med fragmenterede minder som den sidste overlevende. Med hjælp fra en mystisk hjælper må hun begive sig ud på en rejse tilbage gennem tiden for at besejre monstrene og genoprette en knust verden.