Få en unik fiskeoplevelse i en åben verden Mærk spændingen og udfordringen ved at fange legendariske fiskearter på din rejse mod at blive en mesterfisker. Fra skaberne af theHunter: Call of the Wild – The Angler viser dig naturens smukkeste omgivelser med virkelighedstro miljøer i en autentisk fiskeoplevelse. Få mulighed for at fiske, udforske og slappe af, som du vil, i solospiltypen eller med venner i et online-multiplayerspil. Opdag et udvalg af fiskearter Hver sø, flod og dam indeholder unikke udfordringer, hvor du kan opnå imponerende fangster. Der er et stort udvalg af fiskearter i vandet, og nu har du chancen for at udforske dybderne og de enkelte arters unikke adfærd. Læg mærke til, hvilken madding de foretrækker, og læg en strategi, så de ikke undviger dine taktikker. Vælg fra et udvalg af fiskestænger, -hjul og blink, og kombinér dem for at få fiskene til at bide på. Du kan tilpasse dit udstyr og tøj, så de passer perfekt til din fiskestil. Fuldfør missioner og hal belønninger i land for at tilpasse din grejkasse. Sejl på det åbne hav og fisk med venner Spil med eller mod op til 11 andre fiskere. Opret fiskegrupper, og del jeres bedste hemmelige fiskesteder for at forbedre muligheden for at opnå en Diamond-fangst! Spil et udvalg af udfordringer på dine rejser via båd, firhjulstrækker eller til fods, og find det perfekte fiskested, hvor du bare kan læne dig tilbage og slappe af.