Trepang2
BLIVE DEN ULTIMATIVE BADASS Du spiller som en undsluppen soldat, der ikke kan huske sit tidligere liv, men som besidder overnaturlige kræfter. Du har hævn på hjernen, og intet kan stoppe dig i din jagt på det, du vil have. Tildel ødelæggende øretæver, snig dig rundt i skyggerne, håndtér eksplosive våben, og giv skurkene igen af deres egen medicin. FUNKTIONER: EKSPLOSIV SINGLEPLAYER HISTORIEKAMPAGNE En mystisk befrier dig fra et svært bevogtet blacksite. Din hukommelse er væk, men dine kampevner er forstærkede langt udover menneskelig evner. Giv modstand, find sandheden, og gå op imod en trussel, der er mere dødbringende end dig. SUPERKRÆFTER AF EN ANDEN VERDEN Behersk dine overnaturlige kræfter, og giv svært bevæbnede lejesoldater en ordentlig omgang. Gør tiden langsommere for at undvige lynhurtige kugler, og anvend cloaking for at blive usynlig - og bræk halsen på dine fjender, når de mindst venter det. BRUTALE NÆRKAMPE Gå op imod dine fjender i helt tætte nærkampe, og giv den fuld gas i hurtige skududvekslinger. Slå, spark, glid og giv vilde kombier, der reducerer dine fjender til støv.