Neon Abyss
Neon Abyss er et hektisk, roguelike actionplatformsspil, hvor du, som en del af Hades' "Grim Squad", løbende skyder dig din vej frem i Helvede. Med ubegrænsede genstandssynergier og et unikt evolutionært system af underjordiske gange forandres spiloplevelsen for hvert løb, og hvert valg ændrer reglerne. Gør dig klar til at sprede frygt! Om spillet I Neon Abyss, som kombinerer hektisk løbe- og skydeaction med roguelike-spilsystemer er du medlem af 'Grim Squad' - en taskforce, der er nedsat af Hades selv til at infiltrere Helvede og besejre de Nye Guder. Døden er ikke slutningen, for du bliver stærkere hver gang du dør. Evolutionære underjordiske gange I hvert løb kan du få adgang til nye rum, genstande, bosser, særlige regler og endda nye afslutninger! Dvs. at alle underjordiske gange er unikke og ekspanderbare, og kan tilpasses til din egen særlige spillestil. Ubegrænsede genstandssynergier Efterhånden som du finder frem gennem de underjordiske gange vil tilfældige smidte genstande være det, der hjælper dig med at infiltrere Helvede, og disse passive effekter kan stables mellem hver genstand. Uden begrænsninger for hvor mange du kan anvende gør de mange forskellige kombinationer hvert løb unikt. Udklæk og udvikl kæledyr Hvis du har brug for lidt selskab på din rejse dybt ned i afgrunden, eller bare noget ekstra ildkraft eller hjælp, kan du finde æg, der udklækkes til et vilkårligt kæledyr med en særlig evne. Denne evne udvikles, jo længere du overlever. Minispil Tag en kort pause fra at dræbe minimonstre for at deltage i tilfældige minispil, hvor du kan samle dig lidt plyndringsgods! Spring ud i klaverspil, meditationsudfordring, dansekonkurrencer og mere - at holde sig i live blev lige pludselig meget mere interessant!