Acceptance
En historiedrevet psykologisk thriller om de forfærdelige konsekvenser af en elskedes selvmord. Efter sin kones tragiske selvmord må en kontoransat bearbejde de forfærdelige begivenheder omkring hændelsen. I denne stemningsfulde psykologiske 2D-thriller oplever du en gribende skildring af sorgens fem stadier: fornægtelse, vrede, forhandling, depression og endelig accept. Historien fokuserer på hvor selvmord kan være et socialt problem og udforsker forholdet til mennesker, der er i farezonen. Indeholder: * Historiedrevet psykologisk thriller. * Fokus på selvmord og de der er i farezonen. * Indlevende historie og detaljerede figurer. * Original grafik og soundtrack.