Dead Island 2 (Windows)
Den populære zombiesaga er tilbage med en unik blanding af gys, sort humor og rigelige mængder zombienedslagtning, som strækker sig over et episk splattereventyr. Dead Island 2 er et nervepirrende førstepersonsrollespil, som er stilfuldt, levende og fyldt med inficerede zombier. Udforsk et ikonisk Los Angeles badet i zombieblod. Mød farverige figurer. Dræb utallige fjender med masser af lækre, bloddryppende detaljer. Bliv den ultimative zombiedræber! FUNKTIONER Udforsk HELL-A: I Dead Island 2 bevæger spillerne sig gennem nogle af Los Angeles' mest ikoniske steder, som nu er forvandlet til bloddryppende rædselsscener. Oplev en sand splatterrejse fra den frodige forstand Beverly Hills til den smukke strandpromenade i Venice Beach. Brutal nærkamp i sandkassen: Spillet giver dig intense, blodige og nervepirrende kampe i førsteperson med masser af våben og taktiske (og brutale) muligheder for at hugge, skyde og smadre dig gennem zombiehorderne. Uanset hvilken metode du vælger, vil vi have, at du virkelig oplever det helt tæt på. Bliv den ultimative zombiedræber: Der er seks figurer at vælge mellem, som hver har deres egen unikke personlighed og stemme. Nu kan du tilpasse hver dræbers færdigheder med vores spritnye færdighedssystem, som giver dig mulighed for at skifte færdigheder med det samme og afprøve de vildeste kombinationer. Zombieinvasion: Er du klar til at opleve det mest avancerede lemlæstelsessystem nogensinde i et spil? Los Angeles myldrer med zombier, der ser realistiske ud og reagerer naturligt. Disse muterede monstre er det rådnende hjerte i Dead Island 2, og de findes i flere forskellige typer, som hver har sine egne mutationer, angreb og massevis af visuelle varianter med L.A.-tema. Vores monstre er nådesløse, udfordrende og sande Los Angelinoer. Kan du overleve? Et filmisk co-op-eventyr: Som en sand rpg-oplevelse giver Dead Island 2 dig masser af spændende missioner, et galleri af vilde figurer og en nervepirrende historie, som tager dig med ind i et mørkt og rædselsvækkende univers. Du vil helt sikkert have lyst til at spille igen. Du får også en co-op-spiltype for op til tre spillere, så det bliver næsten umuligt at forlade den blodige og intense rejse gennem L.A. Til kunder i Tyskland – Når zombierne er nedkæmpet, kan spillerne ikke længere gøre skade på dem eller yderligere skære zombieligene i stykker. USK-spillere kan spille co-op-spil med internationale spillere gennem venneinvitationer og deltagende venner. For offentlig matchmaking kan USK-spillere kun spille med andre USK-spillere.