1964 Operation Velvet Twins
Du spiller som hemmelig agent Mike Rogers, der er udsendt for at opspore og fange de eftersøgte terrorister, kun kendt som Velvet Twins. Spillet foregår i 1960'erne, hvor du kæmper dig gennem uforglemmelige baner fra neonlysende Las Vegas, barske Chinatown og forladte fabrikker, hele vejen til en skudduel i en Wild West-landsby! Han kan nedlægge fjender med sine bare næver, men når tingene bliver alvorlige, griber han de våben, der er tilgængelige. Han kan bruge pistoler, sværd, baseballbats og endda en maskinpistol. 1964: Operation Velvet Twins byder på rendyrket retro-underholdning uden fyld – kun stramt gameplay, eksplosiv action og en umiskendelig 8-bit stemning. Funktioner * Spil som Mike Rogers, hemmelig agent! * Slå dig igennem bølger af fjender! * Tag skydevåben i brug, når missionen bliver intens! * Brug et udvalg af nærkampsvåben: sværd, bats, kasser og mere! * Bekæmp 8 excentriske bosser! * Kæmp dig gennem 7 unikke steder! * Retro grafik og musik i autentisk 8-bit stil! * Saml dollars for at bruge dem på power-ups eller gem dem for at øge din score!