METAL GEAR SOLID 4: Guns of the Patriots - Master Collection Version
Den ekstreme spænding ved at infiltrere uden at blive opdaget. Metal Gear-serien, indbegrebet af "stealth action". Fordyb dig i Metal Gear-serien, indbegrebet af "stealth action", hvor du kan infiltrere og undslippe dine fjender for at fuldføre missioner. Spillet foregår fem år efter Big Shell-hændelsen i METAL GEAR SOLID 2: Sons of Liberty, i en verden hvor krig er blevet en lukrativ forretning. For at sætte en stopper for Liquid Ocelots oprør kaster Solid Snake sig ud i sin sidste kamp. Kampen mod Liquid og Patriots er ved at være slut, og seriens hemmeligheder er ved at blive afsløret! 【HISTORIEN】 KRIGENS TRANSFORMATION TIL EN LUKRATIV FORRETNING. I en tid, hvor private militærentreprenører (PMC'er) har fået fodfæste, er krig blevet til en forretning og drivkraften i den globale økonomi. Liquid Ocelot kontrollerer de fem største PMC'er bag kulisserne og puster yderligere til krigens flammer, mens de planlægger et oprør for at skabe en verden, hvor krigere kan leve et meningsfuldt liv – et mål, der deles af ingen ringere end Big Boss. Under temaet "Sense" kan du følge den sidste kamp for manden med Big Boss' gener, Solid Snake. ---------- Screenplay Book med tekst fra spillet Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots og Master Book med detaljer om historien og figurerne er også inkluderet i spillet. [Spillet] Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots *Versioner til andre regioner kan downloades separat i butikken. [Digitalt indhold] Metal Gear Solid 4 Database Metal Gear Solid 4: Scriptbook Metal Gear Solid 4: Masterbook *Tilgængelig via startmenuen i spillet. ---------- 【METAL GEAR SOLID: MASTER COLLECTION Vol.1 Bonus for gemte spildata】 Hvis du har gemte spildata fra titler i METAL GEAR SOLID MASTER COLLECTION Vol.1, får du bonusgenstande, der kan bruges i spillet. ・Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots Bonus: Guld-camouflage *Bonusindhold kan låses op ved at spille det pågældende spil. *Dette kræver, at gemte spildata for titler i METAL GEAR SOLID: MASTER COLLECTION Vol.1, der er oprettet med den samme konto, findes på den konsol, som dette spil spilles på. *Hvis du spiller dette spil først og derefter titlerne i METAL GEAR SOLID: MASTER COLLECTION Vol.1., vil du stadig modtage denne bonus.