Ravva and the Phantom Library
Tilkald dine magiske ledsageres kræfter for at mestre de hjemsøgte bogverdener og finde en vej hjem! Du er den unge magistudent Ravva, der kan påkalde fire unikke ledsagere i forsøget på at undslippe det mareridtsagtige fantombibliotek! I dette sidescrollende retro-platformspil besøger du en verden af hjemsøgte bøger i den rækkefølge, du ønsker, og skal besejre hver bogs mester, før du møder den, der kontrollerer biblioteket. Du kan også gå ind i bøger, hvor du allerede har vundet over bossen, for at opdage nye hemmeligheder og fuldføre banerne, hvilket endda kan låse op for en særlig slutning for de mest dedikerede magikere! Ravva and the Phantom Library er inspireret af 8-bit-genrens klassikere og kombinerer smart banedesign med levende pixelgrafik og præcis styring for at hylde disse inspirationskilder og samtidig tilbyde en frisk ny oplevelse. Skønne figurer, flydende animation og hjernevridende gåder fylder syv udfordrende baner! Vælg mellem 3 sværhedsgrader for at personliggøre din oplevelse.