El Gancho
Brug en laserkrog til at navigere rundt på platformene og redde dine kokosfæller! Pogovon-imperiet har invaderet Cocodu-planeten og taget kokoserne til fange! I deres søgen efter en ubegrænset kilde til magt blandt arter fra hele galaksen hørte Pogovonerne om kokosernes ubegrænsede lykke, og nu har de lagt onde planer for at udvinde denne lykke, der skal bruges til deres dødbringende våben. "El Gancho" foregår i det samme univers som "Task Force Kampas", men denne gang er der ingen hjælp at hente. Du er en kokos, der finder en eksperimentel laserkrog, og du skal svinge dig gennem kosmiske platformbaner med pixelgrafik i pixelstil! Søg efter dine venner og ødelæg de imperialistiske supervåben! Jo hurtigere du bevæger dig, jo længere bliver sporet bag dig, og dit spor kan bruges til at udslette fjenderne! Hvert bane er unik og tilfældigt genereret, hvilket giver dig rigeligt af grunde til at blive ved med at komme tilbage og presse dine færdigheder yderligere.