Forudbestil
Træd ind i en mystisk verden formet af gamle myter og forbudt magi. Spil som RIN, Skaberens sidste barn, på en rejse for at genoprette balancen i en ødelagt verden. Skab kraftfulde besværgelser, saml magiske elementer og runer, og tag kampen op mod dine forvandlede søskende i intense boss-kampe, hvor hvert eneste valg tæller. Udforsk et mørkt fantasy-Metroidvania-univers inspireret af gamle myter om guder, skabelsen og den frie vilje. Afslør sandheden bag konflikten mellem Skaberen og hans børn gennem en historie med flere slutninger. Funktioner: * Udforsk en mystisk, sammenhængende verden * Skab og tilpas elementarmagi * Skab op til 7776 magivarianter gennem kombinationer af aspekter, runer og opgraderinger * Bekæmp farlige væsner og magtfulde bosser * Lås nye evner op for at få adgang til skjulte områder * Form historien gennem dine beslutninger * Oplev flere slutninger Mestre magien på din egen måde. Skab angrebs-, forsvars- og hjælpestavninger ved hjælp af magiske aspekter og stavemønstre. Forbedr dem med mindre og store runer, ændr deres effekter, og tilpas din opbygning til hver udfordring. Mød dødbringende fjender. Kæmp mod forvrængede væsner født af selve verdenen – fra slim og kæmpeinsekter til korrumperede mytiske væsner. Konfronter fem magtfulde bosser: dine egne søskende. Denne verdens skæbne ligger i dine hænder.