Vapor World: Over The Mind (Game Preview)
Fortabt i mørket bliver en dreng trukket ind i en forvrænget drøm uden nogen vej ud. Vapor World: Over The Mind er et fortællingsdrevet souls-like-platformspil med parering i centrum for kampene, henlagt til en enorm, stemningsfuld drømmeverden, der udelukkende er malet i hånden. Uden minder er en dreng fanget i en mørk fortid. Mareridtene, der blomstrede frem af den fortid, trækker ham stadig dybere ned i mørket. Den eneste dør tilbage til virkeligheden står forseglet foran ham. Lindsey, drømmenes tilslørede vogter, fortæller ham, at døren først åbner sig, når drømmene fra dem, der er blevet opslugt af deres traumer, er samlet. Gennem det mareridt, der folder sig ud, begynder rejsen tilbage til virkeligheden. SE MARERIDTET I ØJNENE Besejr Traumerne, mægtige bosser, der hjemsøger denne verden, og deres afkom, Frøene. Overvind hver udfordrende kamp, og tag styrken til dig fra hvert væsen, du knuser. UDFORSK ET SIND FORMET AF SORG OG FORTRYDELSE Denne mørke drømmeverden strækker sig, enorm og uudgrundelig, holdt sammen af en kraft hinsides al forståelse. Hent hvert tabt fragment tilbage, og træng dybere ind i mørket. Skub tunge forhindringer til side, klatr op ad skjulte stiger, og opdag nye evner undervejs. OPTRÆVL DEN MØRKESTE DRØM, OG SE DEN SKJULTE SANDHED I ØJNENE Hvert fragment, du henter tilbage, bringer glemte minder tættere på overfladen. Stig ned gennem en drøm fuld af ufattelige farer, og afdæk hemmelighederne, der ligger tilsløret i dens kerne.