Let's Sing Queen
Syng alene, eller del scenen med dine venner i uimodståelige spiltyper, når du følger i fodsporene på Queen - det største rockband nogensinde - og deres legendariske forsanger, Freddie Mercury. Lad deres musik tage dig med på en tur igennem flere årtier. Få styr på “Bohemian Rhapsody”, lad vennerne blive udfordret til “Bicycle Race”, eller lad rocken rykke med hits som “We Will Rock You”, “Another One Bites The Dust”, “I Want To Break Free” og “We Are The Champions”. Stærk playliste med 30 af Queens største hits og originale musikvideoer - Syng alene eller sammen med op til otte spillere - Seks spændende spiltyper: 'Classic', 'Mixtape 2.0','feat.’, ‘Jukebox’, ‘World Contest’ og ‘Let’s Party’ - Kravl op ad online-scoringstavlen, og gå op imod folk fra hele verdenen! - Ingen mikrofon - intet problem! Brug din telefon som mikrofon med Let's Sing-appen!