Riders Republic Standard Edition
Udgivere af spil, du starter, får adgang til dine Xbox-profiloplysninger og tilknyttede data, mens du spiller.
MULTIPLAYERLØB OG ALTID NYT INDHOLD Kæmp mod over 50 spillere om at komme først over målstregen. Riders Republic fornyr sig hele tiden med årstidsbestemte events, nye sportsgrene og udfordringer. Konkurrér i opsamlingsløb eller trick-løb, eller tag en stille tur med slænget. Der er altid en ny grund til at kigge ind og fræse mudder op på multiplayer-legepladsen. UDFORSK EN LEVENDE OG SAMMENHÆNGENDE ÅBEN VERDEN Skift mellem cykel, ski, snowboard og wingsuit, når du udforsker storbyens gader og ikoniske nationalparker i USA: Yosemite, Zion, Bryce Cannon, Yellowstone, Grand Canyon. TILPAS DIN FIGUR Lås op for en lang række kosmetiske genstande – fra ikoniske brands til legendarisk streetwear, og skab et look, der viser din stil, mens du hersker over løjper og trekkingruter.