Pool Cleaning Simulator
Pool Cleaning Simulator er et rengøringsspil i stil med PowerWash Simulator, hvor du bruger en række forskellige værktøjer til at gøre beskidte pools skinnende rene. Spillet genskaber hele processen med rengøring, skrubning og vedligeholdelse af forskellige typer pools – fra luksuriøse baghave-oaser til offentlige svømmefaciliteter. Indtag rollen som en virtuel pool-renser, og tag udfordringen op med at forvandle snavsede og forsømte pools til funklende oaser af afslapning. Realistisk simulation Fordyb dig i den mest autentiske oplevelse af poolrengøring nogensinde, komplet med realistisk vandfysik og troværdige rengøringsværktøjer. Varierede omgivelser Mød en bred vifte af pooltyper, som hver især byder på unikke udfordringer. Fra private pools omgivet af frodige haver til enorme kommercielle bassiner – hver situation er et nyt eventyr. Dynamisk vejr Udfør rengøringsopgaver under skiftende vejrforhold – fra brændende sol til let regn – hvilket tilføjer et ekstra lag af realisme og udfordring. (tilføjet lige efter udgivelsen i Early Access) Opgrader og udvikl dig Efterhånden som du skrider frem, låser du op for nye værktøjer og udstyr, der forbedrer din effektivitet og gør dig til en ekstraordinær poolrenser. Afslappende gameplay Nyd en beroligende spiloplevelse, der kombinerer meditativt gameplay med en tilfredsstillende følelse af præstation, mens du ser beskidte pools forvandles til rene og fredelige tilflugtssteder.