AereA
Din verden har brug for dig! AereA er et actionrollespil med musik som tema, hvor du spiller en af den store maestro Guidos disciple, der skal udforske Aezir: en svævende ø, som er knust til brudstykker. Din opgave er at bringe de ni ur-instrumenter tilbage på plads for at genoprette balancen og skabe fred i verden. Du skal finde vej igennem alle egne af de spredte øer, gennemføre opgaver, løse hovedbrud, besejre bossmonstre og afsløre øernes hemmelighed. Kan du bringe de ni ur-instrumenter tilbage på plads?