Well Game StudioPlatformspil
This bundle contains 3 platform games: Cat in the Box, Alex the Rabbit and Jungle Shoot (both with versions for Xbox One, Xbox Series, and Windows). Take advantage of this opportunity! Cat in the Box - is a charming platformer and puzzle adventure where creativity, timing, and strategy are the keys to success. Alex the Rabbit - A classic, fun, and challenging 2D platformer. Follow Alex, a brave rabbit, on an action-packed adventure through colorful and dangerous worlds. Jungle Shoot - Enter a relentless jungle where every second counts. Face waves of enemies in a frantic platformer that demands precision, agility, and constant progress.