FragPunk
Bøj reglerne med nye kort! Der er aldrig to ens FragPunk-runder. Find mere end 100 kort med et aktiverbart udvalg, der ændrer sig hver runde og skaber nye og unikke kombinationer, der giver uendelige muligheder! Kortene kan forstærke din hoppehøjde, bytte om på angribernes og forsvarernes roller, indhylde dine kugler i flammer eller forvandle dem til kædelyn og endda genoplive dig og dit hold! Hæsblæsende 5v5 helteskydespil! Hver runde varer ca. 2,5 minutter, så det er bare med at komme i gang! Den korte TTK betyder, at du skal sigte godt og reagere hurtigt for at vinde kampen. Vælg mellem 12 helte med forskellige evner, tilpas din våbenkombination, vælg dine kort, og gør dig klar til kamp! Variation, der giver dig lyst til at spille spillet igen Vælg din yndlingshelt mellem 12 forskellige med hver deres unikke evner. Find dine yndlingsvåben blandt de 17 tilgængelige, hvor nogle har særlige evner, som at skyde hurtigere over tid, sprængninger og meget mere! Se nye helte-, våben- og kortkombinationer, og udvikl din personlige kampstil! Engagerende kort og dynamiske visuelle effekter! Forbered dig på detaljerede kortdesigns og forskellige visuelle effekter, bl.a. collager, graffiti og en blanding af realistiske og stiliserede teksturer. Nyd de stærke farver, skarpe former og dynamiske linjer, der giver dig forskellige visuelle oplevelser, mens kuglerne flyver.