Trepang2 - Survival Mode DLC
Test dine kanonfede evner i dette Survival Mode-DLC til Trepang2. Gå helt amok, og skyd dig gennem en horde af fjender med den nye overlevelsessimulator-spiltype. Overlev med stil med nye våbenskins, kastevåben og meget mere. Hvor længe kan du holde ud?