Asteroid Strike
Gå ind i rumkampen, og stå over for en intens kamp mod asteroider og fjendtlige skibe. Styr dit skib med præcision, mestr inerti, skyd non-stop, og overlev så længe som muligt for at opnå en stadigt stigende score. ØDELÆG ASTEROIDER OG FJENDTLIGE SKIBE! Mød farer på alle sider, sigt dine skud, og skyd dig vej gennem eksplosioner og rumaffald. MESTR INERTI OG KONTROLLER DIT SKIB! Drej, accelerer og ændr din bane for at undslippe forhindringer og bevare kontrollen under kamp. OVERLEV OG SLÅ DIN REKORD! Test dine reflekser i et hurtigt rumarkadespil med skydning, asteroider, fjendtlige skibe og stigende sværhedsgrad.