"Det skal være højt og hurtigt. Mest højt." Thrashmetal blev født i San Francisco, men vil aldrig dø. Hyld denne musikstil med din rockjakke, beskidte gummisko, lakeringer og meget mere. Indeholder: – Komplet sæt beklædningsgenstande. – Lakering til køretøjer. Du kan finde de ting, der er låst op for, under den tilsvarende butik: Wardrobe, Car on Demand app eller 3D i alle hackerspaces.