Tiny Hands Adventure
Borti bor i Dinoburg, har mange venner og elsker at spille fodbold med sit skolehold. Men der er én ting, Borti gerne vil ændre – hans ærme skal være længere! Tag med den lille fyr på eventyr og find den bedste erstatning for hans små arme og hænder. Opdag flere unikke verdener, find alle samleobjekterne og mød bosserne på din opgave med at opnå hans drømme. Eventyret starter nu!