Screamer - Strike Force Romanda Customization Pack
Dette DLC indeholder tre nye tilpasninger - én til hvert køretøj i Strike Force Romanda-teamet - og hver af dem med tre farvevarianter.* Bliv revet med af en eksplosion af lys, rytme og metal. Vi taler ikke om Hinas outfits, men om Strike Force Romanda Customization Pack! Med designs, der udstråler heavy metal-verdenens rå energi, følger disse biler ikke musikken - de driver den, klar til at ryste asfalten og indtage hovedrollen. Nu er det din tur til at rocke i projektørlysenes skær! *Tilpasningerne bliver tilgængelige, når køretøjet er erhvervet i spillet, og kan bruges overalt (på nær i turneringstilstand). Dette DLC er inkluderet i Digital Deluxe Upgrade.