Moving Out 2 - F.A.R.Tastic Four DLC
Moving Out 2 er den fjollede efterfølger til den verdensberømte, fysikbaserede flyttesimulator. Du kan enten arbejde som en solo-F.A.R.T eller med op til tre venner, når I hopper i Smooth Moves-uniformerne og hjælper indbyggerne i Packmore, og videre endnu, med at flytte! The F.A.R.Tastic 4-pakken føjer fire ivrige flyttefolk til dit Smooth Moves-galleri, så du kan få flekset flyttemusklerne med Chum, Bastian, Hootacris og Cera Topps over hele Packmore og videre endnu.