Moto Racer 4
I en verden hvor freestyle og dumdristighed er dominerende elementer, kan du vise din kørestil over hele verden. Imponer dine modstandere og vind væddløb i god stil! Moto Racer 4 er et væddeløbsspil du kan spille på asfalt eller jord i enten enkel eller flerspiller tilstand (op til 10 spillere). Du kan lære at mestre glid, kørsel på et hjul, skarpe sving samt andre teknikker for at gøre dig fortjent til en plads på podiet. Specialbyg og opgrader din motorcykel! Efterhånden som du gennemfører Moto Racer 4 og oplever de imponerende omgivelser fra USA til Asien gennem ørkenen, kommer du til at opleve farefulde baner med over 150 km/t, 1 SPIL, 2 KATEGORIER: ASFALT OG JORD ENDNU FLERE FORHINDRINGER: I Udviklingstilstand kører du gennem spillet og gennemfører udfordringer for at afsløre mere indhold! IMPONERENDE OG VARIERENDE OMGIVELSER: Fra San Fransisco området til Asien gennem ørkenen, kan du blive freestyle kongen ved at udføre forskellige tricks i de mest vanskelige terræner. SPECIALDESIGNEDE MOTORCYKLER: Du kan specialdesigne din motorcykel som du har lyst til, så den afspejler din personlige stil. UDFORDR DIN VENNER: Konfronter dine venner på en opdelt skærm eller online i flerspiller tilstand med op til 10 spillere ad gangen!