LASERPITIUM
I dette sidescrollende 2D-skydespil venter der en kritisk mission for at befri galaksen fra en formynderisk kunstig intelligens! I 2357 underskrev ledere af galaksen S-08G en freds- og samarbejdstraktat. For at optimere vareforvaltningen, befolkningens trivsel og kontrollen med de militære styrker blev computerprogrammet EVA oprettet på den kunstige planet HELOS. Et par år senere forårsagede EVA-programmets regeringsførelse social uro over galaksen. De militære styrker, der nu var fuldt automatiseret, angreb direkte ethvert forsøg på oprør. Nu forsøger en gruppe modstandsfolk at genoprette planeternes frihed. Deres mission er at angribe EVA’s militærbaser og tilintetgøre HELOS. LASERPITIUM er et sidescrollende 2D-skydespil med bevægelse i alle retninger, skabt med håndtegnet HD-grafik. Tag kontrol over et af tre skibe, hver med en unik legestil, og spræng dig gennem fjendens sværme gennem 10 kosmiske niveauer fuld af handling inspireret af arkadespillene!