Instant Indie Collection: Vol. 1
"Snig dig langs skyggerne af det mystiske Pti-anlæg i Stealth Inc 2, udforsk dybet på den forladte rumstation i den prisvindende 'The Swapper', og få nye venner i puzzle platformer Thomas Was Alone. Denne Instant Indie-pakke, der giver dig mere end 20 timer af nogle af de mest kendte og elskede indie-spil, som er tilgængelige på konsol, er den perfekter starterpakke til at udforske indie på Xbox. Denne pakke inkluderer: Stealth Inc 2 Thomas Was Alone The Swapper"