Fluffy Milo
Skynd dig gennem årstiderne med nuttede kattepuslerier. Skub klodser for alle aldre - med et twist! Tag med på pusleeventyr og skub klodserne gennem årstiderne i Fluffy Milo! Indeholder 60 baner med afslappet hjernedrillerier og sjov i 3D-stil. Fluffy Milo giver dig kontrollen over en nuttet kats, som u skal hjælpe med at få fyldt skålen med mælk. Det starter simpelt nok på en lille gruppe fliser, hvor du finder en mælkekande og en skål. Derefter stiger sværhedsgraden efterhånden som du klarer dig igennem. For hver 15 baner du gennemfører, ændrer omgivelserne sig fra tropisk tema og skove til snelandskaber, når årstiderne skifter. Kan du hjælpe Milo med at få stillet sin tørst efter mælk?