Construction Simulator - Car & Bobblehead Pack
Som navnet antyder, indeholder Car & Bobblehead Pack to fede nye tilføjelser til dit Construction Simulator-spil: Spænd sikkerhedsselen, og slip dette DLC's eksklusive sportsvogn løs. Den er malet i en sitrende orange nuance, der efterlader et spor af pixeleret støv, når du kører gennem de to kæmpe baner. Denne tilføjelse giver dig også en andenpilot i form af en figur af din gode ven Hape, som automatisk placeres på udvalgte køretøjers virtuelle instrumentbræt.