7.200 Premier Pack – Rainbow Six Siege
Få 7.200 R6 Credits, et eksklusivt Masterpiece-våbenskin, som er en kosmetisk premium-genstand med flotte 3D-effekter og særlige ladeanimationer, samt en syv-dages Renown Booster. Denne pakke er kun tilgængelig indtil 4. februar, så snup den, før den forsvinder! R6 Credits er en spilvaluta, der kan bruges i Tom Clancy’s Rainbow Six Siege. De kan bruges til at købe genstande i spillet, for eksempel Premium Battle Pass, nye agenter, kosmetiske genstande som våben- og agentskins og til handel på spillets markedsplads.