7.200 Premier Pack – Rainbow Six Siege
Pakken inkluderer: – 7.200 R6 Credits – Et eksklusivt Masterpiece-våbenskin med flotte 3D-effekter og særlige ladeanimationer – En syv-dages Renown Booster Denne pakke er kun tilgængelig i en begrænset periode, så snup den, før den forsvinder! R6 Credits er en spilvaluta, der kan bruges i Tom Clancy’s Rainbow Six Siege. De kan bruges til at købe genstande i spillet, for eksempel Premium Battle Pass, nye agenter og kosmetiske genstande som våben- og agentskins.