5.000 Rogue Bucks
5.000 Rogue Bucks til brug i Rogue Company. Du kan købe kosmetiske genstande i spillet for dine Rogue Bucks, såsom Wingsuits, Weapon Wraps og Rogue Skins – alt, du behøver, når du skal ligne en ægte helt!