5.000 Premier Pack – Rainbow Six Siege
5.000 Premier Pack indeholder: - 5.000 R6 Credits - Eksklusivt universalt skin, som kan bruges på alle dine våben - 7-dages Renown Booster Denne pakke er kun tilgængelig indtil slutningen af sæsonen, så snup den, før den forsvinder! R6 Credits er en spilvaluta, der kan bruges i Tom Clancy’s Rainbow Six Siege. De kan bruges til at købe genstande i spillet, for eksempel Premium Battle Pass, nye agenter og kosmetiske genstande som våben- og agentskins.