5,000 Karma Embers
En bonus med Karma Embers, der kan bruges til at låse op for heroes i Hall of Bonded Souls. Disse Karma Embers kan indløses, når det første sæt resultater er blevet opnået i spillet. Bemærk: Bemærk venligst, at indholdet muligvis også kan købes eller bliver gjort tilgængeligt gratis på et senere tidspunkt.