3on3 FreeStyle – DJ Bagman Character Pack
"Har du mødt ham i drømmen? Den fantastiske DJ fra DayDream Court er på banen! Mød vores nye legende, DJ Bagman og oplev hans drømmelignende leg! Denne pakke inkluderer: - Karakter - DJ Bagmand - Guldkortbillet x5 *Hvis den er købt, kan pakken ikke refunderes, da den indeholder engangs-/engangsgenstande i spillet, som ikke kan hentes. *Ved køb går pakken til beskedboksen. *Hvis du ejer Character Pass, DJ Bagman ombyttes til 50 point, når du åbner pakken."