3on3 FreeStyle – Blair Character Pack
Hvilken dejlig, ædel dame på banen! Mød Blair og oplev hendes elegante basketballspil! Denne pakke inkluderer: - Karakter - Blair - Guldkortbillet x5 *Hvis den er købt, kan pakken ikke refunderes, da den indeholder engangs-/engangsgenstande i spillet, som ikke kan hentes. *Ved køb går pakken til beskedboksen. *Hvis du ejer Character Pass, veksles Blair til 50 point, når du åbner pakken.