3on3 FreeStyle - Beginner Starter Kit
"Ny i spillet? Beginner's Start Kit er her for at hjælpe dig med at komme i gang med selvtillid! Spækket med essentielle ting til at booste dine tidlige fremskridt! Denne pakke inkluderer: - 2016 JIP YE Replica - 10.000 mønter - Midlertidig Ability Card Billet (7D) **Denne gavepakke kan kun downloades i den begrænsede periode. Så gå ikke glip af det!"