3on3 FreeStyle - 30-Day Point Pass
Nyd dagligt 10 point i 30 dage! Mød vores 30-dages pointpas nu! *Ved køb modtager du et kort, som giver dig 10 point dagligt i 30 dage. *Du kan købe pointpas flere gange. Ved duplikatkøb forlænges dit pas udløbsdato. Der sendes ingen duplikatbelønning. *Denne DLC kan ikke refunderes, da du modtager VC'en lige efter købet.