2,400 Multibucks
Multibucks er spilvaluta i THE FINALS. Med multibucks kan du købe denne sæsons premium battle pass, samlinger eller andre udsmykningsgenstande, såsom kostumer, amuletter, emotes, klistermærker, våben-skins osv. Købte multibucks kan kun bruges på den samme Embark ID-konto på enheder, der understøtter THE FINALS.